مشاوره تلفنی تخصصی کابینت و کمد دیواری رایگان

مشاوره تخصصی کابینت و کمد دیواری و تی وی وال توسط متخصصین حرفه ای.

با کمال میل و افتخار آماده ارائه مشاوره تلفنی و حضوری در خصوص طراحی و ساخت انواع کابینت آشپزخانه، کمد دیواری، تی وی وال، تی وی وال و جاکفشی جالباسی به شما عزیزان هستیم و فقط کافیست با شماره تلفن 09122317749 تماس حاصل نمایید و یا درخواست خود را به شماره ذکر شده ارسال نمایید تا با شما تماس بگیریم.
در مشاوره تلفنی این مجموعه کلیه موارد اعم از راهنمایی درخصوص انتخاب نوع سبک کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن که با روحیات و شخصیت شما و همچنین دکوراسیون غالب بر منزل شما باشد ارائه میشود تا با کمترین خطا و هزینه به مطلوب ترین نتیجه خود دست یابید.


مشاوره تلفنی این مجموعه سبب میشود از ای کاش ها و افسوس های احتمالی پس از انجام پروژه شما در خصوص کابینت، کمد دیواری و تی وی روم به مقدار زیادی جلوگیری نماید و سعی میشود تمامی تجربیات فنی و تخصصی که در این سالها تجربه و به دست آورده ایم را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

همچنین درباره انتخاب متناسب از متریال ها، رنگ و یراق های موجود در بازار بصورت کامل شما را آگاه سازیم تا سفارشات شما بدون آگاهی کامل طراحی و ساخته نشوند و حداقل برای چند سالی در دسته برترین و بروزترین ها باشد.
این مشاوره به شما کمک میکند که با کمترین هزینه بهترین و کاربردی ترین موارد را در ساخت سفارشات خود انتخاب و استفاده نمایید.

مشاوره های تخصصی کابینت و کمد بصورت تمام و کمال به دوصورت حضوری و تلفنی در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد و میتوانید هر دو حالت را انتخاب نمایید.

خیلی از موارد و انتخاب ها در خصوص طراحی و استفاده از کابینت ها و کمد دیواری ها برای شما وجود دارد که ما با تجربه و دانشی که در این زمینه داریم را پیش از اجرای سفارشات شما در اختیارتان قرار میدهیم تا بهترین خود را انتخاب و انجام دهید.

درضمن هیچ اجبار و اسراری وجود ندارد که حتمأ میبایست پس از مشاوره به شما عزیزان سفارشات خود را به ما بسپارید و صرفأ جهت آگاه سازی هموطنان و در اختیار گذاشتن تجربیات این مجموعه در اختیار علاقه مندان به این موارد که احتمالأ سفارشی در این خصوص دارند پیش از ثبت سفارشات تان با افتخار ارائه میگردد.


راهنمایی و مشاوره هایی که در تخصص این مجموعه است و در اختیار شما قرار داده میشود به شرح زیر میباشد:

انتخاب سبک دکوراسیون کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن برای سفارشاتی اعم از کابینت، کمد دیواری، تی وی وال، میز تلویزیون و جاکفشی جالباسی.
انتخاب دقیق رنگ ها و طرح های متریال های پوشش درب و نما ها اعم از ام دی اف MDF های صاف و برجسته، روکش چوب طبیعی، درب های شیشه ای و آینه دار برای کابینت و کمد دیواری، هایگلاس های مات و براق، ممبران های روکش وکیوم و رنگ پوششی پلی اورتان و پولیشی مات و براق با توجه به سلیقه، روحیات و رنگ های موجود در منزل و محل کار شما.
نمایش و آگاه کردن شما درخصوص انواع یراق آلات، مکانیزم ها و اکسسوری های موجود در بازار برای بهره بری در طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه و کمد دیواری ها از ساده ترین و تا پیشرفته ترین های موجود در دنیا.
برآورد هزینه براساس توضیحات و ابعاد برداری از پلان با توجه به متریال ها و یراق آلات انتخابی شما.
مشاوره تخصصی انواع کمد لباس، کمد کلوزت، کمد دیواری و کمد های ریل و لولایی.
مشاوره تخصصی انواع کابینت آشپزخانه اپن، آیلند یا جزیره، کابینت انزو، کمد های کابینت، کابینت های پنتری، کابینت کثیف یا مطبخ و کابینت های دیواری و زمینی.
همچنین درخصوص اطلاع از قیمت ها کافیست تماس بگیرید تا بر اساس خواسته های شما برآورد مدنظر اعلام گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا